04.06 - Міжнародний день безвинних дітей – жертв агресії. Відзначається щорічно відповідно до рішення Надзвичайної спеціальної сесії Генеральної Асамблеї ООН A/RES/ES-7/8 05.06 - Всесвітній день навколишнього середовища.Відзначається щорічно відповідно до рішення Генеральної Асамблеї ООН A/RES/2994 (ХХVІІ); 200 років від дня народження Івана Васильовича Вернадського (1821–1884), українського та російського економіста, публіциста, видавця, журналіста, громадського діяча 06.06 - День журналіста.Відзначається щорічно відповідно до Указу Президента України № 251/94 від 25.05.1994 р.; 80 років від дня народження Елізи Ожешко (1841–1910), польської письменниці 08.06 - 120 років від дня народження Бориса Павловича Грабовського (1901–1966), українського вченого, винахідника, першовідкривача в галузі електронного телебачення. 09.06 - 160 років від дня народження Євгена Івановича Озаркевича (1861–1916), українського вченого-лікаря, одного із засновників новітньої української медицини. 10.06 - Вознесіння Господнє; 140 років від дня народження В’ячеслава Костянтиновича Прокоповича (1881–1942), українського історика, публіциста, педагога, громадсько-політичного та державного діяча.; 90 років від дня народження Степана Михайловича Литвина (1931–2019), українського поета, перекладача; 70 років від дня народження Василя Миколайовича Шкляра (1951), українського письменника, журналіста, політичного діяча 11.06 - 90 років від дня народження Євгенії Семенівни Мірошниченко (1931–2009), української співачки, педагога, Героя України (2006)
Головна. Новини
About the library
Historical Background
Terms of Use
The order of service users
Administration
Sections
Activities library
Плани роботи
Citizens access point
Календар подій
Контакти
Електронний каталог
Education news
Education in Ukraine in the media
Education Lviv region in the media
Ресурси
Catalogs and filing
General alphabetical catalog
Readers' alphabetical catalog
Systematic catalog
Systematic educational card file
Periodicals
Image Directory
Інтернет-ресурси
Словники
Пошукові системи, електронні бібліотеки
Освітянські бібліотеки Львівщини
Видавництва психолого-педагогічної літератури
Книга Вголос = Voicebook
Про наш проект
Аудіо-презентації книг
Аудіо-композиції на теми творів
Аудіо-композиції про видатних людей
Читаємо дітям
Послуги
Indexing by UDC/LBC
Бібліотечному фахівцю
Електронна доставка документів
Доступ до публічної інформації
Знайомтесь: нові книги
Діяльність
Information activities
Calendar of dates
Books and journals exhibition
Virtual exhibitions
Outstanding teachers Ukraine
Scripts
Calendar of Events
Journal "Kolosok"
Newspaper "Kolosochok"
Bibliographic activity
Reference lists of literature
Bibliographic Indices
Bibliographic reviews
Catalogues exhibitions
Abstracting journal "Pedagogical Thought"
Media Education
Інформаційна сторінка
Methodical activity
Methodical recommendations
Education and professional self
Cultural events
Проекти
Пізнаємо Львів: пам'ятки історії та культури
Пізнаємо Україну: пам'ятки історії та культури
Творчість наших користувачів
Спорт Галичини: історичний календар
Відкриті дані
Нормативна та правова база
Організаційні документи
Статут
Фінансова звітність
Реєстр відкритих даних
Бюджет
Кошторис
Штатний розпис
Державні закупівлі
Додаток до річного плану закупівель
Електронна доставка документів
Contact Us

Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"

центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.

 

Календар подій

Інформаційна сторінка «На допомогу вчителю математики»

There are no translations available.

altІз матеріалів науково-методичного журналу  «Математика в рідній школі» (№ 2. - 2021  р.).

 

 

 

 

 

Пропонуємо ознайомитись із статтею доктора педагогічних наук, професора кафедри математики і теорії і методики навчання математики НПУ імені М. П. Драгоманова, експерта і розробника тестових завдань Олександра Школьника  «Що таке ЗНО з математики і як до нього готуватися: поради зацікавленим [Текст] / О. Школьник // Математика  в рідній школі. - 2021. - № 2. - С. 2-6

ЗНО - це технологія оцінювання, своєрідна технологія, призначена об’єктивно оцінювати рівень навчальних досягнень учня. Під час підготовки до ЗНО важливим є не «високий» бал, а «свій» бал, іншими словами, кожен учасник ЗНО має знайти своє місце на шкалі від 1 до 12 та від 100 до 200 балів, при чому бажано, щоб це місце не було ані вищим, ані нижчим за його реальні можливості.

Важливо під час підготовки до  математики повторювати і систематизувати методи розв’язування, а не селекціонувати правильні відповіді до конкретних тестових завдань. Способи організації повторення шкільного курсу математики можуть бути різними. Можна, наприклад, паралельно повторювати алгебру і геометрію, чергуючи відповідні теми, а можна спочатку систематизувати всю алгебру, а потім геометрію..

Наприклад, повторення теми «Тригонометрія» можна почати з розгляду тригонометричних виразів, продовжити вивченням тригонометричних функцій, а завершити розв’язуванням тригонометричних рівнянь і нерівностей та обчисленням похідних та інтегралів від тригонометричних функцій.

Суть «горизонтального спіралеподібного»  підходу полягає в тому, що спочатку розглядають всі види виразів (цілі, дробові раціональні, ірраціональні, тригонометричні, логарифмічні) , потім - всі види функцій, далі - асі види рівнянь, за ними - всі види нерівностей. При цьому кожен наступний розділ використовує знання попередніх і весь час повторює розглянутий раніше матеріал. Далі, при вивченні текстових задач, застосовують рівняння різних типів, при повторенні похідної та інтеграла - властивості відповідних функцій, а також відповідні рівняння і нерівності, при розв’язуванні геометричних задач - методи розв’язування рівнянь і похідну (для оптимізації задач) тощо.

При «вертикальному» підході такого повторення не відбувається, а тому він більш популярний в абітурієнтів, що мають потужну базову підготовку.. Для «сильних» учнів «вертикальний» підхід,  навіть кращий, оскільки вимагає менше навчального часу.

У тесті є різні задачі.  Окремі з них перевіряють обов’язкові  результати навчання і є досить простими. Однак,  у тесті мають бути задачі, які не виходять за межі програми, але подібні до яких учні ніколи не розв’язували.  Далеко не всі ситуації в реальному житті є типовими  і «вирішуються» відповідно до стандартних алгоритмів. При цьому ці задачі не завжди технічно складні, в них головне - ідея і на пошук цієї ідеї потрібен додаткові зусилля, які, можливо, дадуть позитивного результату. Однак, щоб імовірність такого позитивного результату була більшою, варто більше розв’язувати задач самостійно.            

                Сторінку підготувала: головний бібліограф О. М. ТУРКАЛО

 

Нам цікаво : які книги Ви читаєте: