Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"
центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.
«Вчителеві-предметнику»: анотовані інформаційні огляди періодики Львівської обласної науково-педагогічної бібліотеки
Учителеві-предметнику
(тижнева оглядова інформація літератури 4-10 січня 2021 р.)
«З питань методики викладання навчальних предметів у загальноосвітній школі»
Зарубіжна література
Клименко, І. М. Нестандартний урок зарубіжної літератури як засіб формування пізнавальної активності учнів [Текст] / І. М. Клименко // Зарубіжна література в школі. - 2020. - N 21/22. - С. 21-31. - Бібліогр.: 17 назв.
Фахова стаття присвячена актуальній проблемі в рамках пізнавальної активності школярів засобами нестандартних уроків зарубіжної літератури. У публікації окреслюються цільові засади таких уроків, висвітлюються змістові компоненти нестандартних уроків, аспекти їхнього практичного застосування у навчальному процесі. Характеризуються такі види методичних прийомів та вправ як «Вирази свої емоції», «Добре - погано», «Доповніть речення», «Какографія», «Бюро знахідок», «Асоціативний кущ», робота в парах, та ін.
Фефілова, Г. Є. Система уроків за темою "Лірика ХІХ століття" [Текст] : 10-й клас / Г. Є. Фефілова // Зарубіжна література в школі. - 2020. - N 21/22. - С. 36-71.
Подаються розробки навчальних заходів названої теми за творчістю А. Фета, Ф. Тютчева, В. Вітмена, Ш. Бодлера, П. Верлена тощо. Окремий навчальний захід (урок засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок) присвячено теоретико-змістовим аспектам, зокрема його вміщено під темою: «Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця ХІХ - початку ХХ ст.. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці». Презентовані уроки наповнені навчальним змістом і адекватною кількістю та якістю методичних засобів - прийомів, методів та форм роботи.
Шагала, А. І. Урок позакласного читання (за романом В. Дж. Ґолдінґа "Володар мух") [Текст] : 11-й клас / А. І. Шагала // Зарубіжна література в школі. - 2020. - N 21/22. - С. 32-35. - Бібліогр.: 3 назви.
Представлено конспект позакласного навчального заходу із зарубіжної літератури за твором видатного письменника світового масштабу. Мета уроку: ознайомити школярів із аспектами життєтворчості В. Дж. Холдінга; допомогти учням усвідомити ідейно-художній зміст жанру роману-притчі; розвивати навички переказування твору, уміння висловлювати свої думки щодо почутого й прочитаного, обґрунтовувати та обстоювати їх; розвивати логічне мислення; виховувати школярів на гуманістичних засадах. За типом презентований навчальний захід є уроком - бесідою з позакласного читання.