Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"
центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.
Інформаційна сторінка - актуально для педагогів-дошкільників
Пропонуємо ознайомитись з оглядом статті Катерини Крутій «Готовність в умовах невизначеності» ( Крутій Катерина. Готовність в умовах невизначеності: метод. акценти організації навчального процесу в новому навчальному році [Текст] / Г. Крутій // Дошкільне виховання. 2020. - № 8. - С. 3 - 9.
Незабаром розпочнеться новий навчальний рік. Проте реалії сьогодення такі, що передбачити, як розгортатимуться події на його початку, в середині чи наприкінці, доволі проблематично. А отже, планувати щось вельми непросто. Авторка аналізує здобутки вітчизняних педагогів у дистанційній освіті дошкільнят та окреслює можливі стратегії дій для різних варіантів розвитку ситуації.
Читайте у статті:
Які зміни варто внести в освітній процес в умовах адаптивного карантину?
Які прийоми, методи і форми роботи використовувати з вихованцями і батьками під час дистанційного навчання?
Як «карантинні» виклики можуть змінити нашу освітню реальність?
Виклики, що постали перед довкіллям
«Цифрова нерівність» учасників освітнього процесу, зумовлена відсутністю всеохопного доступу до мережі Інтернет, браком необхідної техніки та девайсів.
Загальна неготовність до дистанційної освіти: брак методик, технологій та програмних засобів дистанційного навчання дошкільників.
Звичка до порушення режиму дня та брак рухової активності, набуті багатьма дошкільнятами за час карантину.
Поглиблення освітньої нерівності між дітьми через неможливість щоденного спілкування з вихователями.
Об’єктивна неможливість ураховувати індивідуальну освітню траєкторію кожної дитини в дистанційних умовах тощо.
Найбільша проблема сьогодення - невизначеність. З огляду на це до початку навчального року методичним службам дошкільної освіти варто продумати свої дії для різних варіантів розгортання подій.
Варіант перший: у вересні всі діти приходять до ЗДО, які працюють в умовах адаптивного карантину.
Варіант другий: знову оголошують жорсткий карантин, і доводиться працювати дистанційно.
Варіант третій: відновлюється робота у звичайних умовах .
у статті авторка розглядає з наданням методичних рекомендацій організацію освітнього процесу за розвитку кожного зі сценаріїв.
Підготувала Оксана Северин