9 серпня – Міжнародний день корінних народів світу ; День працівників ветеринарної медицини ; День будівельника ; 190 років від дня народження Пармена Петровича Забелло [справж. – Забіла (1830–1917)], українського скульптора ; 130 років від дня народження Михайла Євдокимовича Івченка (1890–1939), українського письменника, прозаїка, журналіста, літературознавця ; 90 років від дня народження Віктора Григоровича Бар’яхтара (1930), українського вченого-фізика ; 10 серпня – 130 років від дня народження Макара Олександровича Кушніра (1890–1951), українського журналіста, громадсько-політичного діяча ;
Головна. Новини
About the library
Historical Background
Terms of Use
The order of service users
Administration
Sections
Activities library
Плани роботи
Citizens access point
Календар подій
Контакти
Education news
Education in Ukraine in the media
Education Lviv region in the media
Ресурси
Catalogs and filing
General alphabetical catalog
Readers' alphabetical catalog
Systematic catalog
Systematic educational card file
Periodicals
Image Directory
Інтернет-ресурси
Словники
Пошукові системи, електронні бібліотеки
Освітянські бібліотеки Львівщини
Видавництва психолого-педагогічної літератури
Книга Вголос = Voicebook
Про наш проект
Аудіо-презентації книг
Аудіо-композиції на теми творів
Аудіо-композиції про видатних людей
Читаємо дітям
Послуги
Indexing by UDC/LBC
Бібліотечному фахівцю
Електронна доставка документів
Доступ до публічної інформації
Знайомтесь: нові книги
Діяльність
Information activities
Calendar of dates
Books and journals exhibition
Virtual exhibitions
Outstanding teachers Ukraine
Scripts
Calendar of Events
Journal "Kolosok"
Newspaper "Kolosochok"
Bibliographic activity
Reference lists of literature
Bibliographic Indices
Bibliographic reviews
Catalogues exhibitions
Abstracting journal "Pedagogical Thought"
Media Education
Інформаційна сторінка
Methodical activity
Methodical recommendations
Education and professional self
Cultural events
Проекти
Пізнаємо Львів: пам'ятки історії та культури
Пізнаємо Україну: пам'ятки історії та культури
Творчість наших користувачів
Спорт Галичини: історичний календар
Відкриті дані
Нормативна та правова база
Організаційні документи
Статут
Фінансова звітність
Реєстр відкритих даних
Бюджет
Кошторис
Штатний розпис
Державні закупівлі
Додаток до річного плану закупівель
Електронна доставка документів
Contact Us

Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"

центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.

 

Календар подій

Інформаційна сторінка - педагогам-дошкільникам

There are no translations available.

altПропонуємо ознайомитись з оглядом статті Анастасії Кабанцевої «Психологічне благополуччя дітей та дорослих, або Як відновитися після тривалих «вихідних». ( Кабанцеві Анастасія. «Психологічне благополуччя дітей та дорослих , або Як відновитися після тривалих «вихідних». [Текст] / А. Кабанцева // Дошкільне виховання. 2020. - № 6. - С. 3 - 6.

 

 

 

 

Тема психологічного благополуччя набуває особливої актуальності в періоди дії несприятливих чинників. Пандемія COVID-19, безумовно є серйозним викликом для нашого суспільства і людства загалом. Як зберегти і зміцнити психічне здоров’я дітей та дорослих, забезпечити гармонійну адаптацію до нових умов життя? Свої відповіді та практичні рекомендації пропонує авторка статті.

Адаптаційні техніки для малят

Ранкові зустрічі. Ця запланована, структурована взаємодія в атмосфері піклування та відповідальності посідає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності дітей.. Її головне завдання - створення комфортних умов, психологічного затишку для малят.

Структура ранкової зустрічі: 1. Підготовчий етап - налаштування (вітання). 2 Основний етап - об’єднання (групова взаємодія). 3. Заключний етап - обмін інформацією. 4 Заверщальний етап - планування (організація).

«Екрани настрою». Під час ранкових зустрічей дітям пропонується позначити свій настрій на спеціальному екрані (стенд):  вони прикріплюють свої фотокартки до символів, що характеризують їхні актуальні почуття та емоції. Дитина може відображати на екрані зміни у своєму настрої впродовж усього дня в садочку. Такі ритуали допомагають  дошкільникам навчитися розуміти свій внутрішній світ, описувати емоції, відчувати настрій інших, а вихователю та батькам - відстежувати динаміку психоемоційного стану малят.

Адаптаційні хвилинки. Це короткі  (10-15 хв) емоційно-розвивальні «етюди», спрямовані на  подолання психоемоційного напруження, м’язової скутості, тренування мімічних м’язів, психологічне розвантаження, налагодження теплих, товариських стосунків між дітьми. Розглядаються кілька варіантів ігор та вправ, які можуть бути використані вихователем під час  проведення адаптаційних хвилинок: «Метелики» (молодша група); «Коробочка секретів» (середня група); «Не хочу хвалитися, але…» (середня і старша групи); «Який сьогодні день?» (середня і старша групи);.

Куточок психологічного розвантаження. Цей осередок предметно-розвивального середовища сприяє полегшенню адаптації до дитячого колективу і садочка, забезпечує умови для розвитку довільної саморегуляції рухової активності дітей, а також їхнього психофізичного, емоційного стану (за допомогою ігор, тренажерів). Бажано, щоб куточок мав  два осередки: зону трансформації негативних емоцій і зону усамітнення та релаксії.

Підтримка дорослих

Зберігайте критичний погляд на світ, аби не стати жертвою масовї істерії. Правдиву інформацію і спростування відверто небезпечних фейків намагайтеся донести до максимальної кількості людей. Подбайте про те, щоб ваше оточення було захищене від дезінформації.

Золоте правило» гармонійного життя і діяльності: робіть те, що хочеться  і що подобається, і не робіть того, до чого не лежить душа. . Не бійтеся своїх бажань - тільки їх реалізація  зробить вас щасливими.

Підготувала Оксана Северин

Нам цікаво : які книги Ви читаєте: