2 червня – 180 років від дня народження Томаса Гарді (1840–1928), англійського письменника; 90 років від дня народження Петра-Йосипа Потічного (1930), канадського політолога, історика, педагога українського походження; 4 червня – Міжнародний день безвинних дітей – жертв агресії; 150 років від дня народження Митрофана Васильовича Бречкевича (1870–1963), українського історика-славіста; 5 червня – Всесвітній день навколишнього середовища; 125 років від дня народження Михайла Омеляновича Ялового (1895–1937), українського письменника, поета, прозаїка, драматурга, кіносценариста, журналіста, редактора, видавця, громадсько-політичного діяча; 100 років від дня народження Степана Олексійовича Сабадаша (1920–2006), українського хорового диригента, композитора; 6 червня – День журналіста; 170 років від дня народження Карла Фердинанда Брауна (1850–1918), німецького фізика, винахідника бездротового телеграфу, лауреата Нобелівської премії в галузі фізики (1909); 150 років від дня народження Володимира Георгійовича Шапошникова (1870–1952), українського та російського хіміка-технолога, органіка; 110 років від дня народження Георгія Володимировича Карпенка (1910–1977), українського вченого в галузі фізико-хімічної механіки матеріалів; 7 червня – День святої Трійці; День працівників місцевої промисловості; День працівників водного господарства; 90 років від дня народження Івана Олексійовича Кандиби (1930–2002), українського правозахисника, громадсько-політичного діяча; 8 червня – Всесвітній день океанів; 210 років від дня народження Роберта Александера Шумана (1810–1856), німецького композитора, диригента, музичного критика, педагога; 100 років від дня народження Івана Микитовича Кожедуба (1920–1991), українського військового діяча, льотчика-винищувача, Героя Радянського Союзу (двічі 1944, 1945), маршала авіації (1985); 10 червня – 80 років від дня заснування (1940) Волинської державної обласної універсальної наукової бібліотеки імені Олени Пчілки (на той час – Волинська обласна бібліотека для дорослих); 110 років від дня народження Федора Овксентійовича Моргуна (1910–1990), українського поета, перекладача; 90 років від дня народження Леоніда Сергійовича Татаренка (1930–1999), українського поета; 11 червня – 120 років від дня народження Петра Івановича Демчука  1900–1937), українського філософа, громадсько-політичного діяча; 110 років від дня народження Жака-Іва Кусто (1910–1997), французького океанографа, фотографа, режисера, винахідника; 110 років від дня народження Івана Романовича Піскуна (1910–1990), українського театрознавця, театрального критика, історика; 90 років від дня народження Михайла Васильовича Гуця (1930), українського фольклориста, громадсько-культурного дiяча; 12 червня – Всесвітній день боротьби із дитячою працею; День працівника фондового ринку 14 червня – Всесвітній день донора крові; День працівників легкої промисловості; 175 років від дня народження Івана Васильовича Лучицького (1845–1918), українського та російського вченого, історика, педагога, громадського діяча; 110 років від дня народження Валер'яна Дмитровича Ревуцького (1910–2010), українського письменника, публіциста, мистецтвознавця, театрознавця, театрального критика, педагога (Канада); 15 червня – 160 років від дня народження Олександра Івановича Томсона (1860–1935), українського та російського вченого-мовознавця;
Головна. Новини
About the library
Historical Background
Terms of Use
The order of service users
Administration
Sections
Activities library
Плани роботи
Citizens access point
Календар подій
Контакти
Education news
Education in Ukraine in the media
Education Lviv region in the media
Ресурси
Catalogs and filing
General alphabetical catalog
Readers' alphabetical catalog
Systematic catalog
Systematic educational card file
Periodicals
Image Directory
Інтернет-ресурси
Словники
Пошукові системи, електронні бібліотеки
Освітянські бібліотеки Львівщини
Видавництва психолого-педагогічної літератури
Книга Вголос = Voicebook
Про наш проект
Аудіо-презентації книг
Аудіо-композиції на теми творів
Аудіо-композиції про видатних людей
Читаємо дітям
Послуги
Indexing by UDC/LBC
Бібліотечному фахівцю
Електронна доставка документів
Доступ до публічної інформації
Знайомтесь: нові книги
Діяльність
Information activities
Calendar of dates
Books and journals exhibition
Virtual exhibitions
Outstanding teachers Ukraine
Scripts
Calendar of Events
Journal "Kolosok"
Newspaper "Kolosochok"
Bibliographic activity
Reference lists of literature
Bibliographic Indices
Bibliographic reviews
Catalogues exhibitions
Abstracting journal "Pedagogical Thought"
Media Education
Інформаційна сторінка
Methodical activity
Methodical recommendations
Education and professional self
Cultural events
Проекти
Пізнаємо Львів: пам'ятки історії та культури
Пізнаємо Україну: пам'ятки історії та культури
Творчість наших користувачів
Спорт Галичини: історичний календар
Відкриті дані
Нормативна та правова база
Організаційні документи
Статут
Фінансова звітність
Реєстр відкритих даних
Бюджет
Кошторис
Штатний розпис
Державні закупівлі
Додаток до річного плану закупівель
Електронна доставка документів
Contact Us

Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"

центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.

 

Календар подій

«Вчителеві-предметнику»: анотовані інформаційні огляди періодики Львівської обласної науково-педагогічної бібліотеки

There are no translations available.

altУчителеві-предметнику

«З питань методики викладання навчальних предметів у загальноосвітній школі»:

тижнева оглядова інформація навчально-методичної літератури

(23 -29 березня 2020р.)

 

 

Інформатика

Огу Е. В. Розв’язування задач наскрізної тематики. 7 клас [Текст]: практична робота у формі групового проекту / Е. В. Огу // Інформатика в шк. - 2020. - № 2. - С. 5-7.

Під час уроку автор знайомить учнів із поняттям наскрізної теми, що знаходиться на перетині кількох тем. Учні повинні розуміти, що наука поділяє знання на окремі галузі для зручності, але в житті знання про навколишній світ неподільні. Тому завдання, які ставить перед нами реальність, стосуються не однієї, а кількох тем. На уроці вчитель також формує уявлення про задачі наскрізної тематики; повторює поняття компетентності та пов’язує це поняття з умінням розв’язувати задачі наскрізної тематики; демонструє учням відмінності між життєвими задачами й проблемами з шкільними; опрацьовує алгоритм розв’язання таких задач і закріплює навички його застосування.

Романов О. М. Квест «Кодування інформації [Текст]: 4-5-ті класи / О. М. Романов // Інформатика в шк. - 2020. - № 2. - С.  18-20.

Метою поданого у статті квесту є розглянути варіанти кодування інформації, познайомити учнів із принципами кодування інформації на комп’ютері. Квест проводять у цікавій формі. Адже одне з найцікавіших завдань - розгадувати всілякі зашифровані записки. Із цим може порівнятися тільки інше, не менш цікаве - складання зашифрованих записок. Учитель запрошує на одне із занять секретної школи, де саме йде урок зі складання й розгадування шифрів.

Чернова О. І. Бази даних. Створення запитів, звітів та форм [Текст]: 10 клас / О. І. Чернова // Інформатика в шк. - 2020. - № 2. - С. 8-12..

Автор подає хід уроку засвоєння нових знань із використанням інтерактивного методу навчання «Перевернутий клас». Мета уроку: з’ясувати  призначення форм та звітів, ознайомитися з різними видами форм і звітів, їх елементами і методами створення; навчити учнів працювати з різними типами форм; визначати, яку форму необхідно створювати залежно від поставлених завдань; показати можливості опрацювання даних та виведення результатів за допомогою звітів. Під час уроку учні виконують практичну роботу «Створення запитів» та виконують комп’ютерне тестування.

Іноземні мови

Процюк Н. Ю. Використання навчального методу дискусії під час вивчення іноземних [Текст] / Н. Ю. Процюк // Англійська мова та література: наук.-метод. журн. - 2020. - № 7/9. - С. 5 - 8. - Бібліогр.: 7 назв.

Сьогодні в основу навчання іноземної мови закладено такі навчальні методи, згідно з якими учасники навчально-виховного процесу уже не розглядається як об’єкти  впливу вчителя, а, спільно із педагогом, виступають суб’єктами навчально-виховного процесу. Адже особливу увагу під час навчання мовленнєвої компетенції учасника навчально-виховного процесу є надання допомоги в усвідомленні себе як у формуванні особистості, де важливу роль відіграє метод дискусії. У статті розкривається педагогічна цінність дискусії, переваги методу групової дискусії.

Тимченко І. Б., Черна Г. Л. Шекспір - геніальний поет і драматург доби Відродження. Терновий вінець принца Гамлета [Текст]: бідар. урок: англ. мова та зарубіж. літ.: 8 кл.) / І. Б. Тимченко, Г. Л. Черна // Англійська мова та література: наук.-метод. журн. - 2020. - № 7/9. - С. 48 - 52.

Яковіна Т. Г. Святкування Великодня в Англії та Україні [Текст] / Т. Г. Якові на // Англійська мова та література: наук.-метод. журн. - 2020. - № 7/9. - С. 14 - 18.

Пропонується методична розробка уроку, цілі якого - розвиток комунікативних здібностей учнів. Завдання: організувати читання учнями текстів «Easter in Ukraine» з розумінням основного змісту; організувати аудіювання учнями тексту «Hot Cross Buns»; організувати монологічне мовлення учнів з теми; розвивати уміння читати й розуміти автентичні тексти; розвивати вміння розуміти на слух основний зміст нескладних автентичних текстів; розвивати фонематичний слух учнів, культуру писемного мовлення, уміння передати передати письмово елементарну інформацію іноземною мовою; розвивати  мовленнєву реакцію учнів, уміння самостійно планувати мовленнєвий учинок; залучати учнів до діалогу культур; виховувати культуру спілкування.

Географія

Юний географ-краєзнавець [Текст]: навч. програма факультатив. курсу / Чабан Р. Д., Подолюк С. М., Слободян Г. Д. та ін. // Географія та економіка в рідній шк. -2020. - № 1/2. - С. 9 - 22.

Рекомендована програма розрахована для загальноосвітніх навчальних закладів базової, старшої школи, зокрема, для профільного рівня. Вона пропонується для учнів, що цікавляться географією рідного краю та захоплюються пошуково-дослідною роботою. Програмовий матеріал вивчається відповідно до загальноприйнятого в географії логічно структурованого послідовного ряду тем, а саме - учні ознайомлюються з геологічною будовою, рельєфом, корисними копалинами, гідрографією, кліматом, рослинністю, тваринним світом, ландшафтами, господарством, проблемами збереження довкілля свого краю.

Калінська А. В. Урок на тему «Розвиток та розміщення рослинництва в Україні» [Текст]: 9 кл. / А. В. Калінська // Географія та економіка в рідній шк. - 2020. - №1/2. - С. 43 - 48.

Мета уроку: ознайомити учнів з економіко-географічною характеристикою рослинництва України, визначити проблеми розвитку галузі: розвивати в школярів уміння організовувати власний навчальний процес (працювати з картами, атласами, контурними картами, підручником, додатковою літературою), уміння знаходити причинно-наслідкові зв’язки, тлумачити статистичні матеріали, аналізувати прості математичні моделі (діаграми), розв’язувати практичні задачі; формувати підприємницьку компетентність на основі аналізу географічної інформації; виховувати патріотичні почуття, активну громадянську позицію. За типом уроку - це комбінований урок.

Лук’яненко О. Л. Уроки до теми «Глобальні проблеми людства» [Текст]: 9 кл. / О. Л. Лук’яненко // Географія та економіка в рідній ш. - 2020. - № 1/2 - С. 23 - 42.

Вивчення географії в 9 класі логічно завершується темою «Глобальні проблеми людства».Наскрізною змістовою лінією під час вивчення цього розділу програма передбачає «Громадянську відповідальність». Автор пропонує власні розробки уроків географії у контексті компетентнісного підходу. Компетентнісна освіта зорієнтована на практичні результати, досвід особистої діяльності, вироблення ставлення, що зумовлює принципові зміни в організації навчання, яке стає спрямованим на розвиток конкретних цінностей і життєво необхідних знань і вмінь учнів. Пропонуються розробки уроків на такі теми: «Поняття про глобальні проблеми людства»; «Економічні та продовольчі проблеми людства»; «Екологічні проблеми людства»;»Сталий розвиток - стратегія людства на ХХІ століття».

Матеріали підготовлено відділом науково-бібліографічної та інформаційної роботи

 

Нам цікаво : які книги Ви читаєте: