20 лютого – Всесвітній день соціальної справедливості; День Героїв Небесної Сотні; 190 років від дня народження Клавдії Іванівни Алексович [Алексевич (1830–1916)], української письменниці, драматурга, педагога, громадської діячки, першої галицько-руської письменниці; 115 років від дня народження Уласа Олексійовича Самчука (1905-1987), прозаїка українського зарубіжжя, журналіста, публіциста; 100 років від дня народження Михайла Петровича Миценка [справж. – Колечкін (1920–2001)], українського письменника, публіциста, критика; 21 лютого – Міжнародний день рідної мови; 170 років від дня народження Вікентія В’ячеславовича Хвойки [Чеслав, Честослав, Вікенс Хвойко (1850–1914)], українського археолога чеського походження, першовідкривача трипільської культури; 150 років від дня народження Ісидора Івановича Дольницького (1870–1924), українського священика, педагога, дослідника церкви, церковного діяча; 125 років від дня народження Тимоша Олесіюка (1895–1978), українського громадсько-політичного діяча, дипломата; 115 років від дня народження Дмитра Чуба (Дмитра Васильовича Нитченка, Остапа Зірчастого) (1905-1999), поета, прозаїка українського зарубіжжя; 100 років від дня народження Володимира Михайловича Кухара [справж. – Роман (1920–2007)], українського письменника, критика, співака, музикознавця, педагога; 22 лютого – 140 років від дня народження Осипа Васильовича Турянського (1880–1933), українського письменника, критика; 130 років від дня народження Віктора Мусійовича Коровчинського (1890–1949), українського живописця; 80 років від дня народження Олеся Євгеновича Шевченка (1940), українського журналіста, політичного діяча, учасника національно-визвольного руху; 23 лютого – 130 років від дня народження Костя Кисілевського [Костянтин Йосипович (1890–1974)], українського мовознавця, літературознавця, педагога (США); 120 років від дня народження Євгена Михайловича Лавренка (1900–1987), українського та російського геоботаніка, ботаніко-географа; 90 років від дня народження Василя Степановича Бородіна (1930–2011), українського літературознавця; 24 лютого – 190 років від дня народження Кароліни Светлої [справж. – Йоганна Роттова (1830–1899)], чеської письменниці; 155 років від дня народження Івана Львовича Липи (1865-1923), українського поета, прозаїка; 125 років від дня народження Дмитра Артемовича Май-Дніпровича [справж. – Майборода (1895–1930)], українського поета; 110 років від дня народження Василя Сидора (1910–1949), українського військового діяча, полковника УПА; 25 лютого – 170 років від дня народження Володимира Григоровича Барвінського (1850–1883), українського письменника, публіциста, видавця, юриста, громадсько-культурного діяча; 120 років від дня народження Олексія Володимировича Квасницького (1900–1989), українського вченого-фізіолога, винахідника, педагога; 27 лютого – 110 років від дня народження Федора Михайловича Потушняка (1910–1960), українського письменника, етнографа, археолога, педагога; 28 лютого – 140 років від дня народження Мартіроса Сергійовича Сар’яна (1880–1972), вірменського живописця, графіка, театрального художника; 130 років від дня народження Осипа-Романа Йосафатовича Сорохтея (1890–1941), українського живописця, графіка, педагога; 125 років від дня народження Михайла Федоровича Матчака (1895–1958), українського громадсько-політичного діяча, публіциста, видавця; 125 років від дня народження Вадима Вадимовича Лазаркевича (1895-1963), болгарського художника-ілюстратора; 50 років від дня народження Лемоні Снікета (Деніеля Хендлера) (1970), американського казкаря, прозаїка, журналіста; 29 лютого – 60 років від дня народження Віктора Борисовича Васильчука (1960), українського казкаря, прозаїка, поета.
Головна. Новини
About the library
Historical Background
Terms of Use
The order of service users
Administration
Sections
Activities library
Плани роботи
Citizens access point
Календар подій
Контакти
Education news
Education in Ukraine in the media
Education Lviv region in the media
Ресурси
Catalogs and filing
General alphabetical catalog
Readers' alphabetical catalog
Systematic catalog
Systematic educational card file
Periodicals
Electronic catalog
Image Directory
Інтернет-ресурси
Словники
Пошукові системи, електронні бібліотеки
Освітянські бібліотеки Львівщини
Видавництва психолого-педагогічної літератури
Книга Вголос = Voicebook
Про наш проект
Аудіо-презентації книг
Аудіо-композиції на теми творів
Аудіо-композиції про видатних людей
Читаємо дітям
Послуги
Indexing by UDC/LBC
Бібліотечному фахівцю
Електронна доставка документів
Доступ до публічної інформації
Знайомтесь: нові книги
Діяльність
Information activities
Calendar of dates
Books and journals exhibition
Virtual exhibitions
Outstanding teachers Ukraine
Scripts
Calendar of Events
Journal "Kolosok"
Newspaper "Kolosochok"
Bibliographic activity
Reference lists of literature
Bibliographic Indices
Bibliographic reviews
Catalogues exhibitions
Abstracting journal "Pedagogical Thought"
Media Education
Інформаційна сторінка
Methodical activity
Methodical recommendations
Education and professional self
Cultural events
Проекти
Пізнаємо Львів: пам'ятки історії та культури
Пізнаємо Україну: пам'ятки історії та культури
Творчість наших користувачів
Спорт Галичини: історичний календар
Відкриті дані
Нормативна та правова база
Організаційні документи
Статут
Фінансова звітність
Реєстр відкритих даних
Бюджет
Кошторис
Штатний розпис
Державні закупівлі
Додаток до річного плану закупівель
Електронна доставка документів
Contact Us

Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"

центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.

 

Календар подій

Інформаційна сторінка -- педагогам-практикам

There are no translations available.

altПропонуємо ознайомитись з оглядом статті Наталії Харченко «SCRUM. Робота та навчання в задоволення» ( Харченко Наталія. SCRUM. Робота та навчання в задоволення  [Текст] / Н. Харченко  // ЗАВУЧ. - 2019. - № 12(654). - С. 70 - 77. - Бібліогр.: 5 назв).

 

 

 

 

 

Система SCRUM починалася як методологія, покликана удосконалити управління проектами  в сфері розробок програмного забезпечення. Сьогодні  цю систему обирають у різних сферах діяльності. Автори-розробники методу впевнені, що SCRUM можна застосовувати в будь-якій сфері, зокрема й в освіті. Що таке SCRUM? Як учитель може побудувати  урок за цим методом?

EduScrum: scrum в освіті

Основна ідея в eduScrum полягає в усвідомленому засвоєнні нового матеріалу учнями через їхній тісний контакт з іншими учасниками навчального процесу, а також у вивченні ними власних можливостей. У рамках eduScrum учням дають свободу самим формувати освітній процес всередині позначених меж і цілей навчання. Учитель же «визначає» завдання, спрямовує навчальні групи, контролює і дає поради. Такий підхід до навчання дає змогу учням нести відповідальність за свої дії, що у підсумку підвищує якість знань і скорочує час навчання. Концепція EduScrum передбачає формування команд, призначення певних ролей, етапів, артефактів і дотримання певних правил.

EduScrum ґрунтується на ідеї імперизму. Емпіричний підхід передбачає, що знання народжуються з безпосереднього досвіду, а також прийняття рішень на основі вже наявних знань. EduScrum передбачає покроковий підхід для найкращого встановлення досяжності цілей і контролю над ризиками.

Scrum урок:як це працює?

Як тему проекту на розсуд вчителя приймають тему з предмету (або декілька тем, якщо вони маленькі). Продуктом (результатом) проекту виступають надбані учнями знання, вміння і компетенції. Згідно зі scrum, ключові ролі в проекті виконують власник продукту, scrum-майстер і учасник команди.. В контексті уроків роль власника продукту виконує вчитель. Strum-майстер є учасником проектної команди і відповідає за організацію діяльності її учасників, а також за підтримку сприятливої атмосфери в команді У ролі scrum-майстера виступає учень. В контексті уроків як product backlog (беклог продукту) варто використовувати «маршрутний лист» зі списком вимог і  завдань до вивчення навчального матеріалу з обраної теми, вимог до якості навчання. Роботу школярів організовують короткими фіксованими ітераціями - спринтами тривалістю в один-два тижні.

Більше ніж уроки. Автор робить висновок, на уроках, де застосовують EduScrum, найперше, що роблять діти, - це складають власні групи, які мають бути сформовані за принципом універсальності. Мова йде про залучення  в таку робочу групу учнів із різними характерами і навичками. Це дає змогу не тільки легше і швидше засвоїти матеріал, але  і навчить кожну дитину працювати  з різними людьми, розбиратися в талантах, поважати чужу думку. Важливі далеко не ті знання, які зазвичай перевіряють на іспитах. Допомогти дітям навчитися відрізняти і цінувати різні сильні сторони в собі та оточуючих - означає наділити їх ключовим умінням, необхідним у ХХІ ст. EduScrum, вчить школярів мислити і працювати самостійно, вміти приймати рішення, цінувати власні та чужі навички, і головне - отримувати від навчання задоволення

Нам цікаво : які книги Ви читаєте: